بازیدسته‌بندی نشدهفناوری

بهترین مارک ماشین لباسشویی در جهان کدام است؟ ال جی ، سامسونگ یا میله؟

اینکه ماشین لباسشویی یک وسیله بسیار مهم در هر خانه است بر کسی پوشیده نیست. قطعا همه به دنبال بهترین ماشین لباسشویی دنیا برای خانه خود هستند. با توجه به اندازه ماشین لباسشویی شما، ممکن است هر روز چندین بار از این وسیله مهم استفاده کنید. این نکته خصوصا زمانی صدق می‌کند که شما بچه های کوچک داشته باشید. به همین دلیل انتخاب بهترین مارک ماشین لباسشویی و خرید یک دستگاه قابل اعتماد امری ضروری است. خصوصا که ماشین های لباسشویی معمولا گران هستند و نمی‌توانید هر چند سال یک بار ماشین لباسشویی خود را عوض کنید.

خوشبختانه در حال حاضر انواع مختلف ماشین لباسشویی و بهترین برند ماشین لباسشویی در ایران موجود است. ماشین های لباسشویی در دو نوع درب از جلو و درب از بالا وجود دارند. لباسشویی های درب از بالا بسته به شرکت سازنده و برند ماشین لباسشویی می‌توانند از نوع همزن یا پروانه ای باشند. ماشین های لباسشویی مختلف در اندازه های متفاوت وجود دارند. برخی از آنها تنظیمات هوشمند مختلفی دارند و حتی می‌توانید آنها را روی خشک کن خود قرار دهید تا فضای کمتری از خانه اشغال شود. قیمت آنها می‌تواند از چند صد دلار تا بالای هزار دلار برسد. فرقی نمی‌کند که چه نوع لباسشویی نیاز داشته باشید، قطعا یک لباسشویی مناسب نیازهای شما در بازار وجود دارد.

مسئله ای که وجود دارد، پیدا کردن بهترین لباسشویی دنیا که مناسب نیازهای شما باشد است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند لباسشویی بزرگتر یا ویژگی های هوشمند در لباسشویی خود داشته باشند. با وجود اینکه نمی‌توانیم لباسشویی خاصی را به شما پیشنهاد کنیم، می‌توانیم به شما کمک کنیم که بهترین مارک ماشین لباسشویی و بهترین لباسشویی دنیا مطابق با نیازهای خود را پیدا کنید.

10. سامسونگ – Samsung

اگر بخاطر مشکلات ماشین لباسشویی های سامسونگ در اواسط دهه 2010 نبود، این شرکت می‌توانست بهترین مارک ماشین لباسشویی شود. پس از فراخوانی لباسشویی های درب از بالا، از سال 2011 تا 2016، شکایتی علیه سامسونگ بخاطر این ماشین های لباسشویی در جریان بود. اجزای لباسشویی های درب از بالای این شرکت در آن بازه زمانی، در حین کار ممکن بود از هم جدا شوند. خصوصا درب های این لباسشویی ها و پمپ های تخلیه آنها ممکن بود جدا شوند و دیگر کار نکنند. این مشکلات باعث شد که نظر مردم نسبت به لباسشویی های این شرکت بسیار منفی شود.

با این حال، اگر این ماشین لباسشویی های درب از بالای آن دوره را در نظر نگیریم، لباسشویی های این شرکت از لحاظ قابل اطمینان بودن کیفیتی بالاتر از متوسط دارند. ماشین لباسشویی های این شرکت به داشتن تعداد زیادی اجزای پیچیده به همراه ماژول های کنترل که عالی نیستند معروف هستند. این بدین معنی نیست که ماشین لباسشویی های این برند خوب نیستند. بلکه این می‌تواند باعث شود که تعمیر این دستگاه ها گران تر باشد و بخش های الکترونیکی آنها نیاز به نگهداری بیشتر نسبت به لباسشویی های برندهای دیگر داشته باشند.

لباسشویی های سامسونگ عملکردی متوسط به بالا دارند و عالی نیستند. هر چند وقت یک بار، یکی از ماشین لباسشویی های سامسونگ کیفیتی نسبتا عالی دارد و در لیست بررسی سایت های معتبر امتیازی بالا می‌گیرد. سامسونگ لباسشویی های درب از جلو و نیز درب از بالای همزن و پروانه ای تولید می‌کند. این لباسشویی ها نسبت به قیمتی که دارند، ظاهری مناسب دارند و می‌توانید آنها را در هر مغازه بزرگی پیدا کنید.

9. آمانا – Amana

آمانا بهترین مارک ماشین لباسشویی و لوازم خانگی اقتصادی است. آنها لوازم خانگی زیادی تولید نمی‌کنند و برخلاف رقبای دیگر، بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصولات برای مشتریان توجه می‌کنند. با این حال، این می‌تواند از لحاظ قابل اطمینان بودن دستگاه به نفع خریداران باشد. هرچه تعداد قطعات متحرک یک ماشین لباسشویی کمتر باشند، احتمال خراب شدن دستگاه نیز کمتر خواهد بود. آمانا به مقرون به صرفه بودن محصولاتش معروف است. هیچ یک از ماشین لباسشویی های این شرکت بیشتر از هزار دلار قیمت ندارند و این دستگاه ها معمولا تا 500 دلار هم تخفیف می‌خورند.

آمانا از لحاظ عملکرد کیفیت متوسطی دارد. این ماشین های لباسشویی طراحی ظاهری چندان چشمگیری ندارند و معمولا هم گزینه های شستشوی زیادی ندارند. با وجود اینکه این ماشین لباسشویی ها امکانات پر زرق و برق سایر رقبا را ندارند، آمانا هنوز هم امکانات ضروری را در آنها قرار می‌دهد. برای مثال دیگر لازم نیست که سطح آب را شما تعیین کنید. ماشین لباسشویی به صورت خودکار و با استفاده از حسگرهای خود سطح آب را تنظیم می‌کند. در صورتی که به دنبال یک ماشین لباسشویی اقتصادی هستید، آمانا می‌تواند بهترین برند ماشین لباسشویی برای شما باشد.

8. بوش – Bosch

بوش یکی از بزرگترین برندها در عرصه لوازم خانگی است. این برند عمدتا لوازم خانگی با کیفیت بالا که ظاهری عالی و عملکردی مناسب دارند تولید می‌کند. نیاز به تعمیر لوازم این برند معمولا کمتر از برندهای دیگر است. این برند در بررسی های مختلف نیز معمولا امتیازهای مناسبی کسب می‌کند. همچنین رضایت مشتریان از این برند بالاست. بوش می‌تواند بهترین مارک ماشین لباسشویی و یکی از قابل اطمینان ترین برندها در هنگام خرید لوازم خانگی باشد.

بوش ماشین های لباسشویی خوبی تولید می‌کند. این شرکت ماشین های لباسشویی کوچک که جای کمی می‌گیرند تولید می‌کند. مشابه هر ماشین لباسشویی لوکس دیگر، ماشین لباسشویی های شرکت بوش چندین حالت شستشو، امکانات متعدد و همچنین یک اپ گوشی همراه برای کنترل لباسشویی دارند. آنها از لحاظ طراحی ظاهری نیز بسیار عالی هسند. این ویژگی های می‌توانند بوش را به بهترین برند ماشین لباسشویی برای بسیاری از افراد تبدیل کند.

از لحاظ قابل اطمینان بودن، لباسشویی های بهتری از لباسشویی های بوش وجود دارند. ماشین لباسشویی بوش گزینه ای مناسب برای خانه های کوچک تر است. اما در نهایت این لباسشویی ها به اندازه کافی قابل اطمینان هستند و شما می‌توانید بدون نگرانی آنها را تهیه کنید.

7. ویرلپول – Whirlpool

رتبه بندی برند ویرپول از لحاظ قابل اطمینان بودن چندان آسان نیست. برخی از سایت ها آن را جزو 10 لباسشویی برتر از دید خریداران می‌دانند، در حالی که برخی دیگر از بررسی ها، امتیاز بهتری از لحاظ قابل اطمینان بودن به آن می‌دهند. رتبه ویرپول نیز در بررسی های Consumer Reports معمولا بالاست. این بدین معنی است که خریداران از محصولات این شرکت راضی هستند.

ویرلپول مدل های زیادی لباسشویی درب از بالا و درب از جلو دارد. این هم می‌تواند خوب باشد و هم می‌تواند بد باشد. از این نظر خوب است که به خریداران امکان انتخاب از بین انواعی از لباسشویی ها را می‌دهد. از این نظر بد است که نمی‌توان همه آن مدل ها را از نظر قابل اطمینان بودن بررسی کرد. تعداد قطعات متحرک لباسشویی های آنها به اندازه سایر مارک های معتبر هستند. برخی از محصولات آنها در بررسی ها بسیار موفق بودند. مدل لباسشویی Whirlpool WTW8127LC یکی از بهترین لباسشویی های درب از بالای موجود در بازار است.

6. میله – Miele

میله همانند بوش می تواند بهترین مارک ماشین لباسشویی لوکس باشد. این لباسشویی ها می‌توانند کمی گران قیمت تر از سایر لباسشویی ها باشند. برخی از لباسشویی های آنها مانند مدل Miele TwinDos کیفیت بسیار بالایی دارند و در بررسی های مختلف موفق عمل کردند. بر اساس بررسی های Consumer Reports، میله کمی از بوش بهتر عمل می‌کند. اما به طور کلی این دو برند تقریبا مشابه هستند و از لحاظ قابل اطمینان بودن هر کدام از آنها را انتخاب کنید چندان تفاوتی نمی‌کند.

این شرکت تنها چهار مدل لباسشویی تولید می‌کند. همه این مدل ها از نوع درب از جلو و جزوی از خانواده WX هستند. تنها تفاوت این مدل ها، امکانات آنهاست. مدل های گران قیمت امکانات بیشتری دارند در حالی که مدل های ارزان تر شاید این امکانات اضافه را نداشته باشند. بالاترین مدل آنها دارای یک صفحه لمسی و چند عملکرد شستشوی اضافه و همچنین یک توزیع کننده صابون مایع خودکار است. این خودکار بودن عملکردهای ماشین لباسشویی، آن را به بهترین برند ماشین لباسشویی برای بسیاری از خانواده ها تبدیل کرده است.

5. الکترولوکس – Electrolux

الکترولوکس مدل های کمی دارد که قیمتی بین 1150 تا 1550 دلار دارند. لباسشویی های الکترولوس در دو اندازه وجود دارند. مدل بزرگتر 4.5 فوت مکعب و مدل کوچکتر 2.4 فوت مکعب فضا دارد. الکترولوکس با وجود مدل های کم لباسشویی که دارد، از لحاظ کیفیت و قابل اطمینان بودن می‌تواند بهترین مارک ماشین لباسشویی باشد.

الکترولوکس از لحاظ قابل اطمینان بودن کیفیتی بالاتر از متوسط دارد. این برند در بررسی های Consumer Reports عملکرد خوبی دارد و هزینه تعمیرات لباسشویی های آنها نیز چندان بالا نیست. این لباسشویی ها عملکرد خوبی دارند اما به اندازه مارک های سامسونگ و ال جی به آنها توجه نمی‌شود. از لحاظ عملکرد، لباسشویی های این شرکت امکانات مدرن مانند شستشوی سریع 15 دقیقه ای دارند. کار با این لباسشویی ها نیز چندان سخت نیست و بسیار قابل اطمینان هستند. به طور کلی ماشین لباسشویی های این برند کیفیت قابل قبولی دارند.

4. مای تگ – Maytag

مای تگ یکی از شرکت های زیرمجموعه ویرلپول است. این دو شرکت در محصولات خود از قطعات مشابهی استفاده می‌کنند. این شرکت به عنوان یک برند عالی تولید لوازم آشپزخانه معروف است. اما لباسشویی های آنها کمی بیشتر از سایر برندها نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. در صورتی که این نکته را در نظر نگیریم، این برند شاید بهترین مارک ماشین لباسشویی باشد.

مای تگ چندین مدل لباسشویی درب از بالا و دو مدل لباسشویی درب از جلو تولید می‌کند. همه مدل ها، خصوصا لباسشویی های درب از جلو کیفیت خوبی دارند. با این حال، مدل لباسشویی Maytag MVW7230HC شاید بهترین لباسشویی درب از بالا باشد. این لباسشویی عملکرد خوبی دارد، لباس ها را خوب تمیز می‌کند و قیمت آن نیز چندان بالا نیست. لباسشویی های این شرکت اندازه های مختلف از 3.5 تا 5.2 فوت مکعب دارند.

3. جنرال الکتریک – GE

جنرال الکتریک در بررسی های Consumer Reports و از لحاظ نظرسنجی های خریداران و تعمیرات رتبه خوبی دارد. بر این اساس این برند می‌تواند بهترین مارک ماشین لباسشویی باشد. جنرال الکتریک در همه بررسی های لباسشویی ها امتیاز خوبی کسب می‌کند. این سطح از پیوستگی و قابل اطمینان بودن در یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی بسیار کمیاب است.

ماشین لباسشویی های برند جنرال الکتریک کیفیت بسیار بالایی دارند. مدل لباسشویی GFW850S جنرال الکتریک شاید بهترین لباسشویی دنیا و حتی بهتر از لباسشویی های ال جی و اسپید کویین باشد. این لباسشویی، یک لباسشویی 5 فوت مکعبی است که امکانات مناسبی نیز دارد. این لباسشویی حتی امکاناتی مانند توزیع کننده مایع سفیدکننده دارد که یک بار آن را پر می‌کنید و برای چند نوبت شستشو به صورت خودکار مایع سفیدکننده را آزاد می‌کند. ویژگی های این لباسشویی می‌توانند آن را به بهترین لباسشویی دنیا برای بسیاری از خانواده ها تبدیل کند.

2. ال جی – LG

ال جی را می‌توان به راحتی به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی انتخاب کرد. محصولات این برند بسیار کم نیاز به تعمیرات دارند. رضایت مشتریان نیز از محصولات این شرکت بسیار بالاست. این برند به همراه اسپید کویین هر سال در رتبه های اول و دوم بررسی های Consumer Reports قرار دارند.

ماشین لباسشویی های این برند به دلیل قدرت تمیز کنندگی و عملکرد خود بسیار معروف هستند. لباسشویی های این برند مانند WM4200H، WM3600H و WM9000HVA هر کدام می‌توانند بهترین ماشین لباسشویی دنیا باشند. این ماشین لباسشویی ها از لحاظ امکانات، کیفیت و قابل اطمینان بودن بسیار معروف هستند. همه این لباسشویی ها، لباسشویی های درب از جلو هستند. لباسشویی های درب از بالای این برند آنقدر معروف نیستند ولی آنها هم کیفیت بسیار خوبی دارند. ماشین لباسشویی های ال جی دارای چندین برنامه شستشو، یک اپ موبایل جهت کنترل لباسشویی و عملکرد کلی عالی هستند. به دلیل این ویژگی ها و قابل اطمینان بودن آن، بسیاری از افراد ال جی را بهترین برند ماشین لباسشویی می‌دانند.

1. اسپید کویین – Speed Queen

در بررسی های Consumer Reports، اسپید کویین بهترین مارک ماشین لباسشویی است. این شرکت ماشین لباسشویی های قابل اطمینان تولید می‌کند. از نظر Consumer Reports، لباسشویی های ال جی به طور کلی بهتر از اسپید کویین هستند.

درک مدل بندی های اسپید کویین بسیار آسان است. مدل های TR3، TR5 و TR7 ماشین لباسشویی های درب از بالا هستند. TC5 هم یک ماشین لباسشویی درب از بالا است که مشابه TR5 است و تنها کمی با آن تفاوت دارد. مدل FF7 یک ماشین لباسشویی درب از جلو است که دو رنگ سفید و مشکی دارد. در نهایت مدل SF7 یک ترکیب ماشین لباسشویی و خشک کن است که قابلیت قرار دادن روی هم را دارد. همه این مدل ها عملکرد بسیار خوبی دارند. هر کدام از این لباسشویی ها در نوع خود می‌توانند بهترین لباسشویی دنیا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا